Det blev en Big Shot

till slut.
Maken är plåtslagare och har div. maskiner i verkstaden. Han bara ruskade på huvudet åt min "leksak"
Har varit på Pysselakuten i Vänersborg idag. Hittade de små (finns olika storlekar)påsarna man kan stänga. Jag har tidigare köpt på marknaden till broderigarn. Nu kan jag lägga tillbaka garnet i påsar. "Lånade" dom till att ha stämplar i.
Jag har pysslat lite på morgonen, bla en tändsticksask till. Kan inte visa den idag. Min data är på kontroll hos dotterns kille. Intenetuppkopplingen krånglar hela tiden. Makens data vill inte ta emot och redigera bilderna som jag vill.

Önskar er alla en bra dag


Kommentarer
Postat av: onkis

Hoppas att du kommer att trivas med din nya maskin,

har du köpt stansar också?

Ha en trevlig kväll.

Kram!

2011-08-09 @ 18:33:24
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Lisa-olsi

Grattis till nya vännen :)

Kram

2011-08-11 @ 00:56:51
URL: http://olsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0