Ångrar inte en sekund att

min syster "lurade" in mig på pyssel. Handarbetat har jag gjort sen jag var liten. Virkat, stickat och broderat. Senare hardangersömnad. Testade knyppling ett tag. Min morfar gjorde en knyppeldyna till mig. Jag handarbetar fortfarande mycket. Inte kan kan man sitta ner utan att ha något i händerna:)
Sen kom scrapbooking in i mitt liv. Något jag aldrig skulle börja med hi hi. Så många underbara personer jag har lärt känna och träffat. En härlig avkoppling, vid pysselbordet. Ljudbok och en stor mugg kaffe. Kan inte bli bättre:))
Idag kom SWAP brev nr 4. Tänk att det är som julafton varje månad. Under augusti ska detta fina innehåll bli ett eller flera kort. 
Visar idag mitt kort av juli månads brev. 
Passar på att göra lite reklam för dottern Camillasblogg. Kika in och lämna gärna ett avtryck innan du går. Då bli hon glad. 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Tänk om man vetat det när man började med scrapbooking vilka härliga vänner man skulle få för att man sitter och klipper & klistrar :)
Va bra att ditt kuvert kom fram till dig idag..
Kramar!

2013-08-02 @ 18:31:33
Postat av: Iffa

Ja det är en så härlig skara goa människor som håller på med denna hobby och den ger mig så mycket glädje och nya fina vänner! Knyppling =) det gjorde min syster hemma när vi var små minns jag =) Har oxå alltid broderat och hållt på.....men nu var det längesedan, var så härligt att ha något i händerna som du säger när man kollade tv:n.
Ja det var ett nytt fint kit vi fick hem idag och ditt julikort blev så fint!
Ha en fin kväll!
kram Iffa

2013-08-02 @ 19:59:54
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: KatarinaR

Så snyggt med den fina blomrankan du gjort och den fina utstansade cirkeln!
Kram!

2013-08-03 @ 11:47:36
URL: http://www.katarinaspyssel.blogg.se
Postat av: Monika

Jag minns när hon "lura" med dig :))

2013-08-04 @ 08:29:17
URL: http://monckan.blogg.se
Postat av: Pernilla/pillan

Visst är det en härlig hobby!? Jag har också testat massa olika genom åren; göra ljus, egna tvålar, måla korgar osv.. Men tröttnat efter ett tag men denna hobbyn hänger kvar även efter över 10 år :-) vilket fint kort du gjorde till den lilla bebisen. Kram

2013-08-06 @ 19:24:14
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Kicki

Tänk, så roligt att fler och fler upptäcker scrapbooking, det är ju sååå skoj att klippa & klistra! :) Du har ju en fördel om du kan virka också, det är fint med virkade blommor på korten tycker jag!
Har kollat runt härinne hos dig, oj vad mycket fint du har gjort! Jag har inte kommit igång med julkorten än, vet inte riktigt hur jag ska hinna med det... :S Men det är så kul att inspireras av andra, du har gjort väldigt många fina!

Kram Kicki

Tack för att du lämnat ett tassavtryck i min blogg -det värmer! :D

2013-09-25 @ 23:35:41
URL: http://kickiskaos.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0