Regnig lördag.

Men verkar klarna upp. Sitter i husvagnen och handarbeta.  Kurth jobbar eftermiddagen . 
Flora trivs och uppför sig:) Finns gott om hundar här., men hon bryr sig inte.
Har varit ute och fotat en del. Gillar mitt macro objektiv. Ser säkert lustigt ut då jag ligger på knä i diket och fotar blommor:)
Men det bjuder jag på.
Pratat med barnen. Ingrid var ledsen.Skulle rita en häst och den blev inte bra. 
Ville vinkade i telefonen.Åhhhh vad jag saknar dom. 
Men det är skönt att komma ut lite. Tycker om tystnaden. Man får tid att tänka och vila. 
Frågorna är många????? Kan man och får man säga upp bekantskapen med sina föräldrar.
Eller ska man fortsätta bita ihop. 
Vi har 4 barn. ALLA är lika älskade och betydelsefulla. Skulle aldrig komma på tanken att göra skillnad mellan dom.
Säger ofta att jag älskar dom. Det har jag aldrig hört från mina föräldrar.  
För dom fanns bara min syster och hennes familj.
Ja ja har vänt och vritt  på detta i många år. Gråtit och mått dåligt.
Försökt prata och få en förklaring. Utan framgång.
Men det är dom som förlorar mest. Våra barn och barnbarn. Det är dom som gjort valet. 
Nu ska jag och Flora trotsa regnet och gå ut.
 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen!
Mysigt med husvagnsliv, när jag var barn så åkte vi varje sommar på semester med husvagnen.
Det är så mysigt och sitta där inne när det regnar. Smattrar så härligt på taket.

Härliga barnbarn du har... <3 & lilla Flora så fin vovve.
Jag brukar tänka ibland på Ricky /Ingrids Bäcklins vovve. Hur han har det.

Visst får man säga upp bekantskapen med sina föräldrar, jag vet inte om alla håller med mig men jag tycker att människor som inte är snälla och inte finns eller skadar än på annat vis. Dom människorna har inget i ens liv att göra.

Jag sa upp bekantskapen med min fostermamma och det var skönt men visst det är tungt och jobbigt också men i slutändan är det du själv som mår bäst av det.

Många stora Kramar till dig min vän och GRATTIS på MORS DAG.

2015-05-31 @ 12:47:28
URL: http://nouw.com/lottashullerombuller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0