Semester

Ett ord som smakar bra:) Börjar jobba 13 augusti. 
Maken är i Forsmark, men kommer nog i morgon kväll.
Idag har jag städat och tvättat. Träffat flickorna.Först fika hos Lena, Alexander och Julia. 
Efter det handla, träffade Camilla och Ingrid. Kaffe och besök i leksaksaffären,  blev det. Ingrid fyller 4 år i juli. Önskelistan är lång.
På väg hem stannade jag hos Malin och Ville.
Sonen Kom hem från jobbet. Trött och somnade på soffan. Men nu har Mattias åkt till tjejen. Tur jag har Flora😁
I morgon Kommer Ingrid en stund. Så även Ville. 
Önskar alla en fin helg.
Ingrid och Alexander har fullt upp med att knyta garn i vår trädgård.

Kommentarer
Postat av: Onkis

Härligt att så fina barnbarn att ta hand om och låna.
Kram!

2015-07-11 @ 17:35:05
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Lotta

Såå skönt med semester, jag längtar till Kjell ska börja sin. Han har en vecka kvar att jobba sedan väntar 5 härliga lediga veckor.
Fina barnbarn du har och så många det blivit.
Mysigt!
Kram kram <3

2015-07-11 @ 17:55:44
URL: http://nouw.com/lottashullerombuller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0