En pilatesboll

har jag skaffat. Sitter på den och stickar eller/och ser på tv. Har fått ett träningsprogram också. 
Så nu hoppas jag min rygg ska bli bättre.
Jag har passat Ville idag. Alltid roligt att få ha dom små. Lena var här med Alexander och Julia. Inte alltid enkelt att bli storebror. Alexander hade pekat ut genom fönstret och sagt, tappa bort Julia där. 
 
Nu på kvällen har maken och jag varit i Limmared, utanför Borås. Hämtat dynor till husvagnen och nya mattor. Vi har låtit klä om dynorna. Jag håller på att sy gardiner:) Så nu blir det som en ny vagn.
Flora och jag följer med Kurth till Oskarshamn, nästa gång han åker. Då bor vi i husvagnen. 
Nu börjar det bli dags att göra John Blund sällskap. God Natt 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig du är som kan sticka samtidigt som du sitter på bollen.
Vilken balans du har.
Roligt för dig och Flora att följa med, det är mysigt att bo i husvagn.
Kram!

2015-05-21 @ 18:03:56
URL: http://nouw.com/lottashullerombuller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0