Nu har jag anmällt mig till Frändescrappen nr 7

Det var i maj jag var med första gången, på en sån här träff. Efter det var jag SÅLD. Min syster visste vad hon gjorde, när hon "lurade" iväg mig:)) denna träff är i oktober.
Idag har vi dekorerat borden med blommor, inför morgondagens bröllop. Brudbuketten har vi bundit. Det blev bra, om jag får säga det själv. hihi.
Små askar har vikits, ska stå en vid varje kuvert. En av döttrarna har bakat 2 sorters choklad, som vi lagt i. Som en liten gåva till varje gäst. Kan senare visa asken. men har kameran på laddning nu.
Trodde nerverna var vana eftersom detta är andra bröllopet i år. Yngsta dottern gifte sig i april. Men det hör väl till.
För att nu lugna nerver och annat ska maken och jag åka till Uddevalla och dansa, om en stund. Pysslandet får ligga nere ett par dagar.
Fick ett paket idag från Ljuva änglar. Bla Magnolia tidningen och en stämpel. Ha en bra helg flickor.

Kommentarer
Postat av: onkis

Va roligt och gå på scrapträff, och vilket fint bröllopskort!

Hoppas att allt gick enligt planerna idag och i kväll.

Kram!

2011-07-30 @ 22:01:49
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Vilket underbart kort du bjuder på:)

Å vilken lycka det är att gå på Scrapträff det är något av det bästa som finns ha ha ha:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

2011-08-01 @ 09:04:29
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0