Nya stämplar från Magnolia kom idag

på posten. Hade beställt 3 stycken från Hannas Pysselstuga.
Har gjort ett grattiskort, av papper som blivit över. Stämpeln är en av dom nya, de andra får ni vänta på ett litet tag:))
Önskar er alla en bra helg och vill samtidigt tacka för alla fina kommentarer i tidigare inlägg. Det värmer och jag blir glad. Imorgon blir det dop. Har bakat kärleksmums nu ikväll. Bakmaskinen bjuder snart på nygräddat bröd till kvällskaffet.
Får bli en stor kopp kaffe vid pysselbordet:)) Ska hämta maken från bowlingen senare.

Kommentarer
Postat av: onkis

Vilket jättefint kort!

Söt stämel.

Va lustigt,jag bakade också 3 plåtar kärleksmums i går kväll,till Ellionors dop som är idag :)

Jag gjorde ju det till hennes syster för några år sen, så det gäller att vara rättvis ;)

Ha en toppenbra dag och ett mysigt dop.

Kram!!

2011-10-15 @ 07:28:57
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Margareta

Ljuvligt kort med en såå ljuvlig stämpel!

Hoppas ni fick en fin dag med lilla Ingrids dop.

Här är det en så härlig och solig höstdag. Har gått en skön långpromenad.

Ha det gott och tack för dina rara besök hos mig!

Kram!

2011-10-15 @ 15:10:13
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Visst är det nya underbart fina allihop. Det var svårt att bestämma sig för vilka som skulle få flytta hem till mig, ville ha alla.

Du har gjort ett supersött kort med den söta Magnolian.Tack för titten!

2011-10-15 @ 18:03:56
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0